onsdag 4 februari 2009

Ny Blogg


Idag har jag skaffat en blogg. Bloggen kommer mest att handla om mina hundar och hästar. Hur träningen går, vad som händer, om vi tävlar eller går kurs.


Tidigare idag var Maria och hennes två hundar, Essie och Ludde här. Maria bjöd på goda semlor och jag kände genast hur mycket bättre förkylningen blev ;). Efter fikat visade Maria mig hur man kan träna apportering. Apportering var ett utav momenten som Ingela visade på lydnadskursen i söndags (vilken jag missade p g a förkylningen). Ella fattade ganska snabbt vad det hela gick ut på, hon tog dock apporten lite försiktigt. Apportering har vi provat på tidigare, fast då med dummies.

2 kommentarer:

  1. Nu har jag lagt in dej som träningskompis sov gott/Maria

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Kul att du också har en träningsblogg. Vi träffas på söndag.
    Hälsningar från Helen med Belina.

    SvaraRadera